بزرگترین آرشیو فیلمهای ایرانی قبل از انقلاب*بیش از 1000 فیلم*

۱۳۹۳ آبان ۷, چهارشنبه

فروش شو رنگارنگ



                                فروش آرشیو بزرگ شو رنگارنگ در 30 DVD
                                 
                                            در این مجموعه همه این خواننده ها حضور دارند :

گوگوش ، مرجان ، نوش آفرین ، شهره ، داریوش ، فریدون فرخزاد ، لیلا فروهر ، ابی ، ستار ، رامش ، حمیرا ، آلیس ، هایده ، مهستی ، حبیب ، پوران ، نلی ، فرهاد ، کورش یغمایی ، شهرام صولتی ، شهرام شبپره ، عارف ، فرزین ، مارتیک ، فرشته ، گیتی ، بتی ، مازیار ، سیمین قدیری، سیمین غانم ، اکی بنایی ، آغاسی ، سوسن ، نادیا رام ، فرامرز پارسی ، پریسا ، فریدون فروغی ، فرشته ، طوفان ، مرتضی ، نسرین ، حسن خیاط باشی ، سلی ، هوشمند عقیلی ، گلپا ، الهه ، عماد رام ، عهدیه ، شماعی زاده ، ایرج ، دلکش ، ویگن ، شاهرخ ، هنگامه اخوان ، خاطره پروانه ، بهی ، پری زنگنه ، ضیا ، بابک اشکان ، روح انگیز ، افشین ، بهروز مقدم ، رقص جمیله ، 
آژدا پکان ، آرمینه ماردیروسیان ، مهوش خواننده افغان ، نعیم پوپال ، ذبیح الله امانیار ، خلیل راغب و …


                               کل مجموعه در 30 DVD موجود است
                                         
قیمت این شو نایاب+اشانتیون+ارسال:60000تومان

دی وی دی شماره 1 :

مهوش : زیم زیم - نعیم پوپال : کی باشد ، از دستت فغان دارم - ذبیح الله امانیار : انار انار - افشین : نیاز - آغاسی :لب کارون - عهدیه : کلام عاشقانه ، میخوامت بی نهایت - اکی بنایی : ترانه انگلیسی ، روزهای خوب - آلیس الوندی: دل میخواد گریه کنه - عارف : یل قامت شکسته ، خواب 1 ، خواب 2 ، ای رسیده از راه ، عزیزترین 1 ، عزیزترین 2 ، شب تهی

دی وی دی شماره 2 :

آرمینه ماردیروسیان: ترانه ارمنی - بهی: دل رسوا - داریوش : از تو ، به خود رسیدن ، گل بارون زده ، جشن دلتنگی ، خورشید خانوم ، نفرین نامه ، شبخون ، شقایق ، یاور همیشه مومن

دی وی دی شماره 3 :

ابی : گل واژه 1 ، گل واژه 2 ، میلاد 1 ، میلاد 2 ، میلاد 3 ، نازی نازکن 1 ، نازی نازکن 2 ، نازی نازکن 3 ، پاپا ، پوست شیر ، رحم کن ، شب زده 1 ، شب زده 2 ، شب مرد تنها ، شکار

دی وی دی شماره 4 :

بتی : آینه چشمات 1 ، آینه چشمات 2 ، بلوغ 1 ، بلوغ 2 ، بی کسی ، دوست دارم 1 ، دوست دارم 2 ، گرگ چنبری ، ونوس - الهه : نمیخوام - عماد رام: در آسمان عشق - گروه 2 + 2 : نوروز آمد - فرامرز پارسی : دختر غم

دی وی دی شماره 5 :

فرهاد : آوار ، بوی عیدی 1 ، بوی عیدی 2 ، ترانه انگلیسی - فرزین : دم بگیرین ، رستن - فرشته : آی آدمای عاشق ، حدیث عشق 1 ، حدیث عشق 2 ، حدیث عشق 3 - معبود

دی وی دی شماره 6 :

فریدون فرخزاد : آبشار ، اقرار - فریدون فروغی : نیاز ، هوای تازه - گیتی : دختری گریه میکنه 1 ، دختری گریه میکنه 2 ، غروب ، گستاخی ، حوضک ، خودخواهی - حبیب : غم ، مرد تنهای شب 1 ، مرد تنهای شب 2 ، شهلا ، باران

دی وی دی شماره 7 :

گوگوش : آدم و حوا ، آیریلیق 1 ، آیریلیق 2 ، دریایی ، فصل تازه 1 ، فصل تازه 2 ، فصل تازه 3 ، فصل تازه 4 ، گهواره ، نیمه گمشده من ، همسفر ، هجرت 1 ، هجرت 2 ، هجرت 3

دی وی دی شماره 8 :

گوگوش : خوابم یا بیدارم ، خلوت 1 ، خلوت 2 ، ماه پیشونی ، مخلوق 1 ، مخلوق 2 ، من آمده ام ، منو بشناس 1 ، منو بشناس 2 ، منو بشناس 3 ، I Believe 1 ، I Believe 2 ، مرهم

دی وی دی شماره 9 :

گوگوش : معشوق ، پرنده ، پیشکش ، ساحل و دریا ، سکینه دایقزی ، Serena ، شکایت 1 ، شکایت 2 ، طلاق 1 ، طلاق 2 ، طلاق 3 ، Sixteen Dandelions

دی وی دی شماره 10 :

گوگوش : شاعر ، طلاق 4 ، کوه ، شکایت 3 ، گل بی گلدون ، پیشکش 2 ، معشوق 2 ، من آمده ام 2 ، همصدا ، گمشده ، غریب آشنا ، باور کن ، گل هزار پر

دی وی دی شماره 11 :

گوگوش : پیشکش 3 ، حرف ، شاعر ، پل ، دریغ ، من آمده ام 3 ، همصدا 2 ، مهتاب ، همسفر 2 ، Medly ، صحنه

دی وی دی شماره 12 :

گوگوش : مرهم 2 ، بانوی ما ، گهواره 2 ، مخلوق 3 ، دریایی ، نیمه گمشده من 2 ، پرنده ، همسفر 3 ، پیشکش 4 ، It's Too Late ، دریغ ، زورونی ، مرهم 3

دی وی دی شماره 13 :

هایده : آشنایی ، عتیقه ، آزاده ، دلم میخواد ، فدات بگردم ، گریه امونم نمیده ، گل سنگم ، خداحافظ ، Medly ، مهمان بهار ، نشانه ، رفتم ، سفره عشق ، سوغاتی 1 ، سوغاتی 2 ، سکوت

دی وی دی شماره 14 :

حمیرا : باختن ، دلم تنگه کجایی ، دیوونتم ، دوست دارم 1 ، دوست دارم 2 ، قاصدک ، همزبونم باش ، هوای قفس ، سکوت ، وقتی که تو رفتی ، وای نگو 1 ، وای نگو 2 ، زمزمه ، دنیا دنیا

دی وی دی شماره 15 :

کورش یغمایی : دختر دلخسته شب 1 ، دختر دلخسته شب 2 ، گل یخ ، هوار هوار ، خار ، مسافر شهر باران ، نیایش ، ریحان 1 ، ریحان 2 ، تک درخت - گلپا : فریاد عشق ، شور عشق

دی وی دی شماره 16 :

مارتیک : آدم و حوا ، چشمای تو ، طلوع از مغرب 1 ، طلوع از مغرب 2 - هنگامه اخوان : مرغ سحر - حسن خیاط باشی : گفتم به چشم - هوشمند عقیلی : شباهنگ - رقص جمیله - رقص ایرانی - ترانه خارجی - پری زنگنه : لیلی باوانم ، دو به دو - پوران : دوست داشتم ، همصدا

دی وی دی شماره 17 :

لیلا فروهر : عاشق میدونه 1 ، عاشق میدونه 2 ، عاشق میدونه 3 ، دو پرنده 1 ، دو پرنده 2 ، دو پرنده 3 ، گل زرد ، اینو از تو یاد گرفتم ، Jolene 1 ، Jolene 2 ، کلاغای خبرچین 1 ، کلاغای خبرچین 2 ، کلاغای خبرچین 3 ، ندای آسمونی ، تو 

دی وی دی شماره 18 :

مهستی : بیگانه ، چراغ 1 ، چراغ 2 ، چراغ 3 ، دلم تنگه 1 ، دلم تنگه 2 ، دورنگی ، قبله گاه ، کمبود 1 ، کمبود 2 ، لبخند ، نزن سنگ ، شاخه نبات ، آنکه دلم را

دی وی دی شماره 19 :

 لیلا فروهر : دو پرنده 4 ، فریدون فروغی : هوای تازه 2 ، مرجان : حسود ، خونه خالی ، کی صدا کرد منو 1 ، کی صدا کرد منو 2 - مازیار : آدمک برفی ، بت ، دوست دارم نگفته ، ایران ایران ، ماهیگیر ، کبوتر ، من و شمع ، ساقی

دی وی دی شماره 20 :

مرتضی : یقین 1 ، یقین 2 ، بیا ببین ، دادا ، گریه نکن ، نمی شود ، صبر کن 1 ، صبر کن 2 ، تو عزیزی - رقص خارجی : رقص لیندی 1 ، رقص لیندی 2 ، رقص خارجی ، رقص اسپانیایی

دی وی دی شماره 21 :

نسرین : عروس ، قاصد نور ، حقیقت ، هنوز دیر نیست ، این که گفتن نداره ، رنگین کمون ، تب رهایی ، تسبیح ، تو برام همیشه باش ، تو که وفا نداری ، زیر چتر قشنگ تو - 
سیمین غانم : گر ماه شوی ، گلهای اطلسی ، مرد من ، سیب -سیمین قدیری : باد ، یک گل

دی وی دی شماره 22 :

نلی : آلبوم ، دو پرنده ، دوست دارم 1 ، دوست دارم 2 ، حباب 1 ، حباب 2 ، نارنج و ترنج ، پیام 1 ، پیام 2 ، یک روز تازه 1 ، یک روز تازه 2 - ضیا : جمال قدو ، رینگو 1 ، رینگو 2 ، زاگالو ، کفریم

دی وی دی شماره 23 :

نوش آفرین : گل آفتابگردون ، گریز ، صاحب ، حوا ، پرستش ، صدای مهربونی ، بخون بخون ، طاق بلور 1 ، طاق بلور 2 ، طاق بلور 3 - شاهرخ : دوست دارم ، کولی ، پاییز - طوفان : خدای آسمونها ، بیا با هم رها شیم - آژدا پکان:Gözünaydın - یک خواننده ترک : چرا نمی رقصی

دی وی دی شماره 24 :

رامش : عشق گناهکار 1 ، عشق گناهکار 2 ، موندنم از بودنت ، رودخونه ها 1 ، رودخونه ها 2 ، رودخونه ها 3 ، سازش 1 ، سازش 2 ، شرم بوسه ، تابستون ، زائر 1 ، زائر 2 ، زوج

دی وی دی شماره 25 :

 ستار : آب ، دلتنگی ، گلنار ، خوابنما ، منو نترسون 1 ، منو نترسون 2 ، مهر دوست ، سر سپرده ، صید دل 1 ، صید دل 2 ، شازده خانوم ، تعظیم

دی وی دی شماره 26 :

شهرام شبپره : عاشقی هم حدی داره 1 ، عاشقی هم حدی داره 2 ، چیلی پوم ، داغ بوسه 1 ، داغ بوسه 2 ، داغ بوسه 3 ، دو کبوتر 1 ، دو کبوتر 2 ، دروغگو 1 ، دروغگو 2 ، گرگ و بره 1 ، گرگ و بره 2 ، گرگ و بره 3 ، یار شیرازی ، Spanish ، Rock'n Roll

دی وی دی شماره 27 :

حسن شماعی زاده : اگه بخوای می تونیم 1 ، اگه بخوای می تونیم 2 ، بیا تا گل برافشانیم ، بومی ، چلچله ، درخت ، هم ولایت عشق ، شمال ، طلا 1 ، طلا 2 ، طلا 3

دی وی دی شماره 28 :

  شهره : دل خوش باور ، چشم به راه ، دختر مشرقی 1 ، دختر مشرقی 2 ، مقصد ، ناجی 1 ، ناجی 2 ، اومدی ، تو که نیستی 1 ، تو که نیستی 2 - سلی : بانوی شهر آواز ، حال که دیوانه شدم 1 ، حال که دیوانه شدم 2 ، حال که دیوانه شدم 3 ، حال که دیوانه شدم 4 ، مست ، مستم ، زندگی دوباره

دی وی دی شماره 29 :

هایده : مهمون بهار - ابی : شکار - پوران : همصدا 2 - کورش یغمایی : دختر دلخسته شب - گیتی : گستاخی -داریوش : جشن دلتنگی - نسرین : چه حاصل - عماد رام : در آسمان عشق - بتی : دوست دارم - سلی : شادی - پری زنگنه : قد بلند - فرهاد : مرد تنها - رامش : تابستون - ستار : منو نترسون - نسرین قدیری : باد - ویگن : مهتاب -مهستی : بیگانه - مازیار : من و شمع - حمیرا : دوست دارم - شماعی زاده : طلا - هایده : بزن تار و صحنه هایی از سالگرد هایده

دی وی دی شماره 30 :

گروه 2+2 : نوروز آمد - مرجان : کی صدا کرد منو - شهرام : گرگ و بره - نلی : پیام - گوگوش : طلاق - ابی : گل واژه - لیلا فروهر : کلاغای خبرچین - کورش یغمایی : خار - شهره : دختر مشرقی - داریوش : جشن دلتنگی - مرجان : خونه خالی - شماعی زاده : بومی - نوش آفرین : صاحب 2 - ستار : سرسپرده - لیلا فروهر : عاشق میدونه - شهره :تو که نیستی - گوگوش : گل بی گلدون - نوش آفرین : یه ذره عاشقم باش 2 - مرجان : من همینم - شماعی زاده : طلا -گوگوش : مرهم - مرجان : سکه ماه - گوگوش : من آمده ام

۱ نظر:

  1. با درود
    من این شوها رو میخوام + چند وقت پیش توی یک سایت دیدم که تعداد 5 عدد dvd شوی رنگارنگ را گذاشته بود که از روی نوار گروندیگ تبدیل شده بود ولی امروز رفتم که تهیه کنم اون شوها رو دیدم که سایت بسته شده ولی بلا عکسها رو دیدم خیلی باکیفیت بود اون 5 عذذ dvd میخواستم ببینم شما اون dvd ها را هم دارید که همه رو با هم سفارش بدم

    پاسخحذف